dijous, 26 de març del 2020

Activitats d'educació física

Hola Explorers i Rodamons!!!
Recordeu que l'Organització Mundial de la Salut (OMS) recomana realitzar: Infants i adolescents:60 minuts d'activitat física cada di a de la setmana. Persones adultes. 30 minuts d’activitat física almenys cinc dies a la setmana.
També és important descansar un mínim de 8 hores diàries, seguir unes pautes d'alimentació saludable i no dedicar excessiu temps als dispositius electrònics.

Us proposo que durant aquesta setmana aneu fent aquestes 3 activitats. Les podeu fer sols o amb altres membres de la vostra família, en espais reduïts i sense o amb molt poc material.

Activitat de tonificació.
Teniu 10 segons per triar quina de les dues opcions és la vostra preferida. A continuació apareix un altre temporitzador durant 30 segons amb les demostracions de les activitats de tonificació que cal fer en funció de l'opció que heu triat. Hi ha un total de 10 diapositives.Per fer aquestes activitats no necessiteu cap material específic. Sí que heu de disposar d'una mica d'espai. Si us canseu podeu realitzar els exercicis a menor intensitat o durant menys temps.





Gimcana d'educació física

Llanceu el dau que teniu a la part superior dreta i aneu avançant per les caselles del joc. Cliqueu damunt la casella per saber quin exercici heu de fer.





M'agrada l'esport (Expressió corporal i ritme)
Fixeu-vos bé en aquesta en la lletra i els moviments d'aquesta cançó del grup Macedònia. Proveu d'aprendre-us tant la lletra com els moviments. Quan ja us sapigueu els moviments, canvieu els esports que apareixen a la cançó i també els seus moviments.


Cançó M'agrada l'esport





Tutorial M'agrada l'esport






Ballant M'agrada l'esport




Lletra de la cançó M’agrada l’esport

Quan faig esport m’ho passo bé,
i em poso a to,
amb tot l’equip ens entrenem
mentre juguem.
M’agrada pedalar,
saltar i encistellar,
xutar, nedar, esquiar,
córrer i patinar.
M’agrada el voleibol,
el tenis i el futbol,
l’esquí, el rem, el bàsquet,
el golf i l’handbol.
Em moc, em moc,
m’agrada l’esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.
Quan faig esport m’ho passo bé,
i em poso a to,
amb tot l’equip ens entrenem
mentre juguem.
Per estar preparat
has de menjar de tot,
pa, fruita i cereals
no poden faltar mai.
A poc a poc he anat
guanyant velocitat,
tinc més agilitat
i ja no em canso tant.
Em moc, em moc,
m’agrada l’esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.
Si encara no has trobat
quin és el teu esport,
primer el que hauràs de fer
és posar en forma el teu cos,
si encara no has trobat
quin és el teu esport,
en pots començar un per un,
fins a provar-los tots.
Em moc, em moc,
m’agrada l’esport.
Em moc, em moc,
i ja ens movem tots.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada